czwartek, 15 maja 2014

Old Fashion Dress

Witam, witam ; ]
No to dzisiaj chyba nadszedł czas na ostatnią stylizację z serii "Żółty luz" ;) Było krótko, ale to tak na początek.
Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tego "eksperymentu". Zauważyłam, ze jest mi łatwiej wymyślać stylizacje, kiedy mam jakiś temat, trop.. coś czym mam się kierować. Dlatego czekajcie na kolejne serie ; )

Poprzednie stylizacje: klik i klik


No dobrze, przejdźmy do poniższego outfitu.
Bluzka, którą mam na sobie jest tak na prawdę sukienką i to nie byle jaką! Po pierwsze: ma bardzo efektowny tył z częściowo odkrytymi plecami i wg mnie wygląda to świetnie ;) A po drugie: ma ponad 30 lat O.O Tak, to kolejna sukienka po mojej mamie ; )
Początkowo zamierzałam założyć do tego czarną spódniczkę, ale cieszę się, że jednak zdecydowałam się na spodenki z podwyższonym stanem ; )
Na nogach - czarne trampki na platformie oraz czarne podkolanówki ; )
Całą stylizację ukoronowałam naszyjnikiem z całym mnóstwem ozdób :P
A na wierzch zarzuciłam jeansową kurtkę.







Tylko spójrzcie na te plecy c:




PS.: Wybaczcie, że na co drugim zdjęciu macam moje włosy, ale nie mogłam tego przeżyć, że nie wyglądały tak puszysto jak przez cały dzień. Otóż to od rana miałam piękne falowane włosy związane w "wiewiórczą kitkę". Niestety zanim zdążyłam zrobić zdjęcia spotkała mnie potworna ulewa.. i oto co się z mojej pięknej fryzury zostało :P

Ciuchy:
Kolczyki - Accessorize
Naszyjnik - Zara
Kurtka - Zara
Spodenki - Pull&Bear
Podkolanówki - Marylin
Buty - McArtur

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!