środa, 28 listopada 2012

Głęboko na dnie mej szafy..

Dobry Wieczór
Huhu.. dopiero środa. Wydaje się, że jeszcze tyyyle czasu do weekendu ( :c ) a tu tak naprawdę jutro czwartek i już prawie koniec tygodnia! ^^ Takie tam przemyślenia.. Ogółem to wczoraj miałam olimpiadę z fizyki, dziś z geografii.. i byłam wykończona, ale jakoś udało mi się ze wszystkim zdążyć i tak oto dodaję nowy post. Więc dziś mam dla Was kolejny strój ^^
A więc dobierając poszczególne ciuchy podpasowywałam je pod szarą jeansową kurtkę. Dobrałam do niej czerwoną bluzkę z motywem rock'owej dziewczyny, czerwony pasek z ćwiekami, który postanowiłam założyć w trochę inny sposób. Na zdjęciach tego nie widać, ale jest on wyjęty z kilu szlufek i opuszczony luzem ; ) Do tego oczywiście czarne spodnie :P Na koniec naszyjnik i glany.





Poszczególne ciuchy i ich marki:
kolczyki - gwiazdkowy prezent sprzed roku : )
naszyjnik - kupiony na allegro
kurtka - Reserved
bluzka - Zara
pasek - kupiony na allegro
spodnie - Stradivarius
glany - HD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!