wtorek, 14 kwietnia 2015

Straight Through Your Heart

Wiecie jakie jeszcze zalety ma wiosna?
Dni są coraz dłuższe a to oznacza, że mam znacznie więcej czasu na robienie zdjęć czy choćby fotografowanie Outfit Of The Day (tak światowo powiedziane :D)
Jak możecie się domyślić dzisiaj pokażę Wam kolejną stylizację (jeju, kiedy ja ostatnio dodawałam tutaj jakiś strój? :O)

Mam wrażenie, że każdy z nas jest na słoneczne baterie. W końcu, kiedy słoneczko nieograniczone chmurami macha do nas, to wszyscy od razu są tacy weselsi :)

Cały pomysł na ten outfit wziął się od tego, że chciałam jakoś wykorzystać przywieszkę, którą zakupiłam sobie w zeszły weekend. Jest to przepiękne, ręcznie lepione z modeliny serce. Brzmi banalnie? Bynajmniej, tylko spójrzcie poniżej! Założyłam ciemno-szarą bluzkę na ramiączka a do niej spódniczkę w szkocką kratkę. Jest to jedna ze spódniczek, które naprawdę lubię nosić, mimo że jest bardzo krótka. Na ramiona zarzuciłam bordową "narzutkę" - taka typowa mgiełka ;) Na nogach miałam czarne zakolanówki (które tak uwielbiam nosić!) oraz czarne trampki. Na szyi, oprócz wspominanego wyżej naszyjnika, miałam także czarny choker.
Co do mojej fryzury.. to taka moja wersja "messy bun". Dzięki moim kochanym dreadom jestem w stanie zawiązać sobie koka tylko jedną dużą gumką! Wcześniej to po prostu nie trzymało się kupy.







Czyż ta przywieszka nie jest przeurocza? <3 p="">

Ubrania:
Choker - kupiony na jakimś bazarze nad morzem 
Przywieszka serce - Hand made! Kupiony na Dniu Japońskim
Narzutka - a kto by to pamiętał? (na metce "Yessica")
Bluzka - Terranova
Spódniczka - SH (metka: River Island)
Trampki - okoliczny butik 

3 komentarze:

  1. Ciekawa stylizacja :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. God dammit, jak ja uwielbiam Twoje nogi. ;w;

    OdpowiedzUsuń
  3. Spot on with this write-up, I really think this site needs far
    more attention. I'll probably be returning to see more, thanks for the info!


    Feel free to visit my homepage kw1 ()

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!