sobota, 25 kwietnia 2015

Wenus z myśli zrodzona

Cześć wszystkim :)

Dzisiejszy post będzie w dużej mierze organizacyjno-informacyjnym.

Postanowiłam trochę pozmieniać na blogu. Nie są to jednak drastyczne zmiany. Dodałam zakładkę O mnie jako osobna stronę oraz minimalnie zmieniłam kolorystykę bloga ;)

Stwierdziłam też, że chciałabym bardziej wypromować to, co tutaj twory i założyłam fanpage na facebooku. Oprócz rutynowych informacji o pojawieniu si nowego posta, mam zamiar dodawać tam różne zdjęcia "zza kulis", więcej codziennych stylizacji i wiele innych. Może czasem uraczę Was jakąś piosenką, na którą będę miała akurat ochotę ; )

Tak więc zapraszam do lajkowania :)


Oczywiście, żeby nie było zbyt nudno, pokażę Wam też pewną pracę plastyczną.
Jest to praca na konkurs związany z inspiracjami antykiem. Już od dawna nie robiłam tego typu prac. Kiedy jeszcze byłam w gimnazjum, chodziłam na dodatkowe zajęcia plastyczne, gdzie co tydzień tworzyłam jakieś prace konkursowe. Musze przyznać, że brakuje mi tego. Bardzo lubiłam te zajęcia. Mogłam się na nich odprężyć, odizolować od tego całego chaotycznego świata i po prostu skupić się na rysunku. Tak więc tworzenie tej pracy również mile wspominam :)

Wenus z myśli zrodzona

1 komentarz:

  1. Przejrzałam całego twojego bloga.. i powiem Ci, że jesteś ciekawą osoba i czekam na kolejne posty! :D
    +zapraszam http://bonummood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!