piątek, 1 maja 2015

At the Seaside

Nie lubię polskiego morza.
Wszystko jest tam nie tak jak być powinno. 
Woda za zimna, temperatura za niska. I jeszcze ten wiatr!
Dlatego też byłam zdziwiona jak bardzo zachwycił mnie widok Bałtyku wiosną. Czułam się jak małe dziecko, które dostało zabawkę. Byłam doprawdy zauroczona i podczas wieczornego spaceru napstrykałam mnóstwo zdjęć! 
Dzięki tej wycieczce spojrzałam trochę inaczej na nasze polskie wybrzeże. Dostrzegłam, że ono też potrafi być piękne.

No i jednego mogą nam inne kraje pozazdrościć na pewno. Nigdzie nie ma tak cudownego piasku jak nad Bałtykiem!









1 komentarz:

  1. po raz kolejny swietne zdjecia! bardzo lubie twoj blog ze wzgledu na fotki, licze na coraz wiecej takich postow!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!