wtorek, 23 lipca 2013

Lubię być blisko natury

Hej Wam ; )
Wakacje w pełni. Za dwa dni obóz :]
A dziś strój, który miałam na sobie podczas "zwiedzania" Park Narodowy Krka. Jest to park, którego główną atrakcją są wodospady. Nie są za wysokie ale jest ich dużo i wyglądają niesamowicie! 

Stylizacja nie jest zbyt wymyślna ; ) Tego dnia miałam na sobie kostium od Calzedoni oraz jeansowe ogrodniczki. Założyłam także czarny fullcap. Jako, że w Chorwacji temperatura praktycznie nie spadała poniżej 30°C najwygodniej było mi w zwykłych czarnych japonkach od nike ; )



Ubrania:
Fullcap - New era
Ogrodniczki - Na metce: Fares. Ja znalazłam w szafie na działce ; )
Kostium - Calzedonia
Japonki - Nike



Poniżej możecie zobaczyć owe wodospady ; )
(Więcej ich zdjęć później)

3 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!