niedziela, 21 lipca 2013

Powrót

Witajcie!
Wybaczcie, że zostawiłam Was tak bez pożegnania, ale byłam zajęta pakowaniem przed wyjazdem do Chorwacji i nie zdążyłam dodać postu. Dzisiejszy post też tak na szybko, ale przez kilka następnych dni możecie się spodziewać masy zdjęć ^^
W każdym razie dzisiaj wróciłam z wjazdu. Dwa tygodnie całkowitego odcięcia od świata. Ale dobrze, że już wróciłam c:
Mam całe mnóstwo zdjęć. Niestety za 4 dni znów znikam i jak na razie uchylę tylko rąbka tych zbiorów.
Musze kończyć więc tak na szybko 2 zdjęcia dodaję ; )

Chorwacka Plaża



A tu kłos na mojej głowie ; )

3 komentarze:

  1. drugie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous shots, especially that last one. How lovely!

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aż mi się cieplutko zrobiło !:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!