poniedziałek, 22 lipca 2013

Zwierzątka C:


Dobry Wieczór ; ]
Tak jak obiecałam, w dzisiejszym poście zdjęcia z Chorwacji ; )
Na pierwszy ogień idą napotkane zwierzątka, których zdjęć przez te dwa tygodnie trochę mi się nazbierało : D

Na początek - Koty ^^


A z tym tutaj nawet spałam c:


Udało mi się nawet zrobić kilka zdjęć "makro" : )
Te ważki były piękne!


A tu motylek :D




Na początku trochę bałam się tych bąków i ogólnie miałam trudności ze zrobieniem im zdjęć, ale ostatecznie - udało się : )




Nieźle się przestraszyłam, kiedy zobaczyłam to poniższe żyjątko na moim kapeluszu : P


A tu już wodne stworzenia.
ładny był ten krab. I było ich tam więcej!


A te ryby próbowały płynać do przodu. Niestety prąd im na to nie pozwalał i w rezultacie stały w miejscu.

Na koniec jeszcze zdjęcie mnie z kotkiem, który już był wcześniej ; )


1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!