piątek, 30 sierpnia 2013

Kochajmy wszystkie dni!

Dobry ; )
Dzisiaj rysunek : )
Nudziło mi się w trakcie obozu, więc postanowiłam narysować dziewczynę na mój wzór. Po pewnym czasie rozmyśliłam się z tego podobieństwa do mnie i rysowałam to na co miałam ochotę : ) Dziewczyna ma jednak na sobie bluzkę, którą mogliście zobaczyć na mnie w poprzednim poście. Spodobały mi się spódniczki z koła i spróbowałam podobną narysować tutaj. Co do podkolanówek to strasznie lubię rysować takie wzorki ^^ Coś w stylu tych, które rysowałam na okładce zeszytu ; )


"Kochaj wszystkie dni!"
"Jeśli wiara czyni cuda, trzeba wierzyć, że się uda"
Dlaczego akurat takie sentencje? Są mi dość.. "bliskie". Dzięki tej drugiej jakoś udało mi się przetrwać w czasie nauki do 2 etapu olimpiady. Jeśli chodzi o tę pierwszą, to w czasie wakacji poznałam chłopaka, który miał taki tatuaż. Jakoś tak.. spodobało mi się to. No, bo czemu by nie zacząć kochać swojego życie od dzisiaj? Od każdego pojedynczego dnia? : ]


1 komentarz:

  1. Ciekawy blog =)
    też lubię malwać
    + fajne zdjęcia :*
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://w-rytmie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!