niedziela, 1 września 2013

Barcelona

Dzień Doberek!
Dzisiaj post z rana C:
Chciałam pokazać Wam zdjęcia z Barcelony. Nie sądziłam, że to miasto jest takie ładne. Zauroczyło mnie. A to wszystko za sprawą Gaudiego, który jest twórcą najciekawszych obiektów w mieście. Stworzone przez niego budynki są kolorowe, ciekawe. Po prostu.. bajeczne! Potrafił sprawić, że nawet architektura sakralna nie jest nudna - Sagrada Familia jest doprawdy najpiękniejszym kościołem jaki w życiu widziałam. Dobra, może pokażę te zdjęcia zamiast zanudzać Was moimi "wywodami" ; )

Na początek kilka zdjęć panoramy Barcelony ; )



Symbol Barcelony - Sagrada Familia C:
Chatka z piernika w parku Gaudiego

Casa Batlló - kamienica projektu Gaudiego ; )



Pałac Nacional naprzeciwko, którego odbywał się pokaz fontann.

Miłego Dnia : )

3 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!