poniedziałek, 1 października 2012

Klimaty Ogrodu

Witam
Dzisiaj mam kilka "klimatycznych" zdjęć mojego ogrodu. Mam nadzieję, ze się spodoba :P

Pewnego ranka, kiedy się obudziłam zauważyłam, że moja zwykle pomarańczowa ściana jest czerwona! Kiedy się odwróciłam w stronę okna, ujrzałam przepiękny wschód słońca! Pierwsze co zrobiłam to podbiegłam w róg pokoju, wzięłam aparat i pobiegłam do łazienki, gdzie mam idealny widok na wschody słońca  Już zdjęłam klapkę, już chciałam zrobić zdjęcie, kiedy zorientowałam się, że aparat jest.. rozładowany!!
Druga taka sytuacja przydarzyła mi się w zeszły czwartek i tym razem jej nie zmarnowałam : ) 

To zdjęcie nie ma tak ciekawej historii, lecz wciąż uważam, że jest ładne ^^

Kolejne zdjęcie o poranku

A to już w czasie zachodu.

Ten kwiatek akurat nie pochodzi z mojego ogrodu. Spotkałam go na łące w czasie wakacji. Super, że udało mi się zobaczyć na nim i biedronkę i muchę w tym samym czasie! Szkoda, jednak że mucha nie jest ostra...

No i na koniec kolejny wschód. Tym razem wraz z klimatyczną huśtaweczką i drabinką w tle : )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!