wtorek, 2 października 2012

Tattered skull

Cześć Wam ^^
A dzisiaj mam dla Was.. stylizację : ]
Tym razem postanowiłam trochę poeksperymentować ^^ Do  mojej ulubionej, czarnej spódniczki założyłam moją najfajniejsza białą bluzkę oraz pasek z ćwiekami. Do paska pasowała również pieszczocha : ) No i "eksperymentalnymi" elementami są rajstopy oraz czapka. Kiedy tak przeglądałam zdjęcia stylizacji innych dziewczyn na różnych portalach, zauważyłam, że wiele z nich nosi zwykłe zimowe czapki, niekoniecznie zimą : ) Co mnie zdziwiło wyglądało to naprawdę dobrze. Ja nigdy nie przepadałam za czapkami, a zimą wciąż unikałam ich jak mogłam. W tym roku chyba się do nich jednak przekonam : ]. No i rajstopy. Miałam w domu jedne cienkie, bezużyteczne i do tego podarte. Zrobiłam w nich oczka. Ostatecznie wygląda to chyba całkiem nieźle ^^









 Kupiona jako element stroju hip-hop rok temu 

H&M

Atmosphere


Kupiony na allegro

Terranova

Znalazłam gdzieś w domu

Boman, Łódź

New Age

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!