wtorek, 21 maja 2013

Inteligentni ludzie się nie nudzą. hmm.. Najwyraźniej nie jestem inteligentna :P

Cześć Wam : ]
Hmm.. Tak trochę mi się nudzi cały dzień. Dzisiejsze lekcje były tak nieinteresujące, że to aż zadziwiające. Po prostu siedziałam w tej ławce i prawie usypiałam. A to do mnie zupełnie niepodobne. Jedyne, co mnie dzisiaj nie usypiało to zajęcia plastyki. Dodatkowe ; ). Jak ja lubię tam chodzić. To zawsze poprawia mi humor. A propo tych zajęć to znalazłam rysunek, który jakiś czas temu tam zrobiłam. Prawdę mówiąc.. średnio jestem z niego zadowolona. Jest to praca na konkurs "Postać w Ruchu", który jest organizowany co roku. Moje poprzednie prace są zamieszczone na tym blogu (tutaj). I cóż.. trzeba przyznać, że ta jest najgorsza. Ale nie ma się co dołować :D 

Macie jeszcze piosenkę ode mnie:

A oto rysunek:

Dobranoc : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!