niedziela, 19 maja 2013

Love Will Come My Way

Hej Wam!
Hmm.. no i znów niedziela wieczór. Jak ja nie lubię tej pory tygodnia. To takie okropne uczucie, że weekend się kończy.. : /
Nic na to poradzić nie jesteśmy w stanie : P
Także.. dzisiaj mam dla Was strój. Aż trudno uwierzyć, że kilka tygodni temu musieliśmy nosić kurtki. Tę którą mam na sobie poniżej wyjątkowo lubię. Czarny płaszczyk z "futerkiem" wokół kaptura - I like it ^^ Pod płaszczykiem kryła się bluzka z długim rękawem, która też jest moją ulubioną bluzką tego typu. Spódniczkę którą do tego założyłam (i która jest tak naprawdę szortami : P ) mam od niedawna, ale lubię te jeansowe fałdki : ] Na nogach miałam moje jakże Martensy w "tatuaże", zaś na szyi starą apaszkę znalezioną gdzieś w szafie.






Płaszcz - Stradivarious
Bluzka - Stradivarious
Spódniczka - Vero Moda
Buty - HD

2 komentarze:

  1. Those shoes and skirt are both so cute and those tights are amazing on your legs. You have such a great blog and are so lovely.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!