poniedziałek, 27 maja 2013

Szukając

Witajcie po weekendzie  : ]
ehh.. nie ma co tu dużo gadać.
Zdjęcia z sesji z Karoliną : )

Szukam Cie jak wiatru w polu mając nadzieję, że kiedyś natrafię na właściwy szlak.

Wiatr nawet już mnie odnalazł.
Sukienkę mą targa.
Lecz Ciebie wciąż szukam.

Rozglądam się w dłoniach ściskając mój skarb największy. Mój ślad jedyny po Tobie.

Czasem chęć mnie opuszcza. 
Czasem nadzieja znika.
Czasem po prostu wszystko gdzieś umyka.

Ale wtedy umiem wytłumaczyć sobie, że
Ważne są tylko te dni, których nie znamy.
Kilka tych chwil, tych na które, czekamy.*
*Marek Grechuta - Dni, których nie znamy

Potem wstaję odważnie i patrzę w przyszłość śmiało.

Staram się odnaleźć Cię wzrokiem.
Może kiedyś dosięgnę Cię mym okiem.

Nadzieja gdzieś tkwi we mnie.
Cierpliwie czekam uśmiechając się we dnie : )



Może kiedyś magia poprowadzi mnie ku Tobie.  
Może kiedyś nadejdzie ta chwila, gdy skrzynka nie będzie jedynym śladem po Tobie.
Może kiedyś spotka mnie ta przyjemność by zasnąć przy Tobie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!