poniedziałek, 13 maja 2013

You're like daydream!

Cześć : )
Hmm.. Podejrzanie długo utrzymuje się mój dobry humor. Ciekawe czemu.. : )

A dzisiaj mam dla Was stylizację : )
Założyłam jeans'ową koszulę z jetami, którą  - muszę przyznać - bardzo lubię. Znalazłam ją w domu we sierpniu zeszłego roku i od razu mi się spodobała. Z jakiegoś powodu nie nosiłam jej zimą. Jakiś czas temu wyjęłam ja z szafy i.. co tu dużo gadać. Lubię ten ciuch :D Do tego założyłam czarną spódniczkę z falbankami oraz czarne podkolanówki we wzorki. Na koniec dodałam czerwone trampki z ćwiekami : )

Ps. Spójrzcie Tutaj - to jeden z pierwszych postów jakie dodałam. Maa tam na sobie poniższa koszule : )







Taka tam samojebka : D

Ciuchy:
Koszula - Bezmarkowa
Spódniczka - Terranova
Podkolanówki - Bezmarkowe
Trampki - Nylon Red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!