piątek, 6 lipca 2012

"I'm in LOVE"

Dziś dodam moją pierwszą stylizację a tym blogu. Postanowiłam, że każdej stylizacji będę nadawać tytuł. Powyżej możecie zobaczyć jak nazwałam tę stylizację ;) A poniżej.. Oto ona:


Poszczególne ubrania i ich marki: 
Zara
T r n Girl
A tutaj... nie mam pojęcia ; )

Bransoletka z muliny - robiona samemu
Bransoletka, którą dostałam w prezencie ; )


To tyle jeśli chodzi o "stylizajcę" na dziś, ale mam jeszcze jedną sprawę. Otóż...to już 6 dzień prowadzenie prze ze mnie bloga i stwierdzam, że całkiem nieźle mi idzie. Nie sądziłam, że uda mi się oddawać posty raz na tydzień, a co dopiero codziennie! A jednak! jestem z tego zadowolona. Obawiam się jednak też, że kiedy znów nadejdzie ponury okres chodzenia do szkoły czasu mi braknie. Postaram się o tym blogu nie zapomnieć. Ale to.. jeszcze daleko ;) Niestety weekend jest blisko. A na weekend wyjeżdżam na działkę. Ale zaraz po powrocie będę mogła to wynagrodzić tym paru osobom, które mają ochotę ten blog obserwować. Jestem pewna, że to będzie twórcza sobota i niedziela. Na działce zawsze znajdzie się coś ciekawego. A więc... do zobaczenia po weekendzie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!