niedziela, 1 lipca 2012

Na początek ;)

Witam wszystkich czytelników. Oto już kolejna moja próba prowadzenia bloga. Może tym razem wytrzymam dłużej niż miesiąc (trzymajcie za mnie kciuki). W tym poście chciałabym przedstawić parę spraw organizacyjnych, tzn.: o czym będę tu pisała, co oznacza nazwa mojego bloga (bo nie jest ona przypadkowa ;P) itp..
Zacznę, więc od tematów moich postów. Blog ma ukazywać świat moimi oczami... z mojego "artystycznego" punktu widzenia. Mam zamiar zamieszczać tu różne zdjęcia mojego autorstwa, rysunki, bądź czasem moje "stylizacje". Tak więc znajdzie się tu bardzo wiele nie zawsze powiązanych ze sobą rzeczy ;).
Kolejna sprawa to to jak często mam zamiar tu coś zamieszczać. Postaram się dodawać nowe posty jak najczęściej, ale często jestem bardzo zajęta czego skutkiem jest brak czasu. Mam nadzieję, ze raz na tydzień uda mi się utworzyć nowy post ;).
Teraz chciałabym opowiedzieć coś o sobie. Jako, że jestem bardzo młoda wiele osób (jeśli je to w ogóle obchodzi) zbulwersowałoby się widząc ten blog. "Kolejna nastolatka, która myśli, ze jest wielką artystką!". Otóż... ja ani trochę tak nie sądzę. Wręcz przeciwnie jestem - może nie zupełnie zwykłą - ale normalną nastolatką, która interesuje się fotografią, plastyką oraz modą. I zainteresowania te nie są moim  zwykłym kaprysem na miesiąc czy dwa. Myślę też, że jako tako znam się na tym, a pokazać to mogą moje osiągnięcia. Mianowicie udało mi się już zdobyć wiele nagród i wyróżnień w dziedzinie plastyki, zaś jeśli chodzi o fotografię to mam na koncie także 1 nagrodę, wyróżnienie oraz nominację do wystawy w ogólnopolskim konkursie. Powyższe słowa nie są moim przechwalaniem. Chciałam tylko, abyście wiedzieli jak wygląda moje... "doświadczenie". Miałam też nadzieję udowodnić Wam, że coś o tym wszystkim wiem... ; )
No i została się sprawa znaczenia nazwy bloga. Otóż, jak już wcześniej wspomniałam, nie jest ona przypadkowa. Foto - ponieważ to fotografią interesuję się najbardziej. Sekai - to słowo oznacza po japońsku "świat". Bardzo podoba mi się anime i manga Death Note. W czołówce pierwszego sezonu udało mnie się dosłyszeć właśnie to słowo. Okazało się, iż oznacza ona właśnie świat : )
Na sam koniec zamieszczam parę zdjęć mojego autorstwa. Temat dość banalny, ale myślę, że się spodoba ;)

Zachód słońca - widok z mojego okna ;)

Chmurki na tle turkusowego nieba ; )

Kolejny zachód słońca, znów z mojego okna ;)

Słońce zbliżające się ku zachodowi - widok przez szybę mokrą po deszczu ;)

Pnąca się ku górze tęcza!

Bajkowe rozszczepienie świateł - już prawie półkole!

Dla odmiany wschód słońca zimą

Zachód słońca na polanie niedaleko mojego domu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!