wtorek, 10 lipca 2012

Koszula-Sukienka

Nowy post do kategorii "stylizacje" ; P Choć właściwie nie będzie to stylizacja a raczej pomysł na sukienkę. I znów... nie do końca pomysł (bo nie jest on mój) a wykonanie. A więc jakiś czas temu na kwejku pojawił się obrazek jak kobieta "powinna" nosić męską koszulę. Pokazano tam jak zrobić z koszuli sukienkę. Bardzo spodobał mi się ten pomysł, więc sama postanowiłam z niego skorzystać. Tak więc poniżej możecie zobaczyć jak to wyglądało ; )


Do tego pomalowałam sobie paznokcie w motywie "flagi amerykańskiej" i założyłam różowe trampki, których niestety już nie posiadam i nie mogę znaleźć żadnego w miarę dobrego ich zdjęcia...


A to koszula, której użyłam ; ) (znaleziona w szafie taty)
Na koniec dodam jeszcze obrazek, z którego ja uczyłam się wiązać tak koszulę ; )





2 komentarze:

  1. ŁAŁ profesjonana przeróbka pierwszego zdjecia ! powodzenia w dalszej nauce przeróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy piszesz to z sarkazmem czy też nie.. ale i takd ziekuję za komentarz :P

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!