czwartek, 5 lipca 2012

Manga

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam narysowane prze ze mnie postacie z anime ( z mangi zresztą też ;) ) pt.: "Death Note". Nie jest to co prawda zbyt oryginalne przerysowywać czyjeś pomysły, ale jeśli chodzi o mangę to były moje pierwsze kroki. Tak więc... od czegoś musiałam zacząć.


Ryuk - Bóg Śmierci
Uwielbiam jego śmiech!

Misa Misa!
Idealna postać do rysowania! Uwielbiam takie sukienki i ogółem jej wygląd ;)

L
Tutaj bardzo miło się cieniowało i nawet nieźle mi to wyszło ;)

 W tym zestawie niestety zabrakło głównego bohatera - Light Yagami'ego. Narysowałam go, ale po pewnym namyśle stwierdziłam, ze nie za bardzo mi wyszedł. postaram się zabrać sie za jego postać jeszcze raz i tu wstawić. A jak na razie... Podoba Wam się?

4 komentarze:

  1. Tej bajki akurat nie znam, ale rysunki są ładne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jest widzieć, choć parę takich komentarzy. Jeszcze raz dziękuę :)

      Usuń
  2. Pięknie rysujesz

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!