poniedziałek, 2 września 2013

Back To School

Witajcie ; )
2 września - chyba wszyscy wiemy, co ta data oznacza. Szkoło witaj znów. Zanim jednak przyjdzie nam zmierzyć się z takimi wyzwaniami jak testy, odpytywanie i kartkówki, trzeba było podołać stworzeniu ciekawej stylizacji na rozpoczęcie roku szkolnego ; )
Ja wybrałam burgundową marynarkę, pod którą założyłam czarną bokserkę. Do tego dopasowałam spódniczkę z kwiatowym motywem na tle pasującym kolorystycznie do marynarki  ;) Jako, że pogoda była dość chłodna założyłam rajstopy oraz kozaczki na nie za wysokim obcasie : )
W moich dłoniach możecie też zobaczyć cudeńko, które wynalazłam rano w szafie mamy - skórzana torebka Sergio Rossi. Jestem nią wprost zauroczona! 





Marynarka - Pull&Bear
Bokserka - H&M
Spódniczka - Zara
Buty - Venezia
Torebka - Sergio Rossi

3 komentarze:

  1. wszystko bosko, tylko buty chyba za duze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so gorgeous. That skirt is lovely as is your hair. And those tights look amazing on you. Hope school goes well.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!