poniedziałek, 16 września 2013

"Fashion"

Cześć Wam C:
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia z sesji z Karoliną. Ogólnie to sesja była bardzo spontaniczna, ponieważ Karolina pewnego dnia zapytała się mnie czy mam czas i już dwie godziny później stała przed moim obiektywem. Zazwyczaj umawiamy się z tydzień przed :P
Efekty, prawdę mówiąc, bardzo mnie zadowalają. Próbowałam zrobić takie.. coś z niczego. Czyli wymyślić jakieś ciekawe ujęcia na szybko. Chciałam też, aby była to taka sesja.. "modowa". Fashion.. Co do tego jak to wyszło nie jestem pewna, ale Karolina mnie nie zawiodła ^^














Dobranoc : )

4 komentarze:

  1. no no ale laska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. So gorgeous! What amazing, beautiful eyes you have. Wonderful post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prostuj kadry, nadaj symetrię, a będzie ekstra.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!