wtorek, 24 września 2013

Hipsta hahaha

Siemka :D
Ehh... że też musiało dzisiaj wyjść słonce. Akurat na nasz wf. No i musiałyśmy biegać na zaliczenie 600 m : / Ale plusem jest to, że mamy to już za sobą a mi nawet nieźle poszło(2.29 ^^).
No a poza tym im ładniejsza pogoda tym pogodniejsze humory :D

Hmm.. Zastanawiając się, co dzisiaj dodać miałam pewien dylemat. Nazbierało mi się ostatnio bardzo dużo stylizacji i nie wiedziałam, która by tu dodać. Ostatecznie wybór padł na strój z zeszłej niedzieli.

Naszło mnie tego dnia na pobawienie się w hipstera :P
Założyłam na siebie sweterek w czarno-białe paski, a pod niego czarny top. Do tego zwykłe czarne rurki oraz moją nową zdobycz, czyli trampki na platformie ; ) "Hipsterskość" tego stroju objawia się w dodatkach, tj. mej jakże czapce, która prawdę mówiąc była dość użyteczna (ciepło C: ) ; moich kochanych rękawiczkach z pandami, które już wiele razy ocieplały me zawsze zimne dłonie (co ciekawe - najczęściej noszę je w domu siedząc przed komputerem :P ); oraz w przesłodkim placaczku, który uwielbiam za wygląda, niestety mniej za wytrzymałość : /









Ubrania:
Sweterek - Reserved
Top - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Rękawiczki - Accessorize
Trampki - McArtur
Plecak - Atmosphere

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!