poniedziałek, 30 września 2013

Hat Fun ^^

Siemka :D
Takie tam.. przyjemny dzień. 1.5 godziny spędziłam na spacerze z mamą. Szkoda tylko, ze robi się juz tak zimno. Winter is coming :c

A dzisiaj outfitowy post. Strój, który tu zaprezentuję miałam na sobie jakoś an początku września. Pogoda nie serwowała nam jeszcze takiego nieprzyjemnego wiatru i nie za wysokich temperatur, choć tego dnia też musiałam założyć kurtkę, żeby było mi ciepło :P

Założyłam bluzkę z nadrukiem "I'm in love", którą bardzo lubię, szczególnie za ciekawy wzór. Poza tym jest luźna i dość długa, więc można ją też nosić jako tunikę do legginsów. Jednak tego dnia zdecydowałam się na parę jeansowych krótkich spodenek z kolorowymi koralikami ^^ Oczywiście ze względu na temperaturę pod spód dodałam czarne rajstopy :P Jako bluza posłużyła mi koszula khaki, która jest jedną z moich ulubionych. Bardzo podoba mi się ten kolor i generalnie jej "militarny" charakter. Na nogach mam czarne trampki. Musze przyznać, że swoje czasy świetności maja już za sobą, ale i tak lubie od czasu do czasu je założyć. Jako uzupełnienie całego stroje założyłam kapelusz, który moim zdaniem nadaje całej stylizacji humoru C:



Próbowałam wyglądać w miarę normalnie skacząc :P
Średnio udana próba, ale "trening czyni mistrza".
Może kiedyś się uda :D


Patrzcie ^^ Próbowałam zrobić szpagat tak jak dziewczyna z mojego rysunku :P




Nie ma to jak irytacja bratem (któremu i tak dziękuję, że zawsze robi mi zdjęcia ^^)


Ubrania:
Kapelusz - H&M
Koszula - Zara
Bluzka - Zara
Szorty - Calliope
Trampki - New Era





1 komentarz:

  1. So beautiful! What a fun hat, pretty shirt, cool shorts and your legs are amazing in those tights. Wow! Very exciting. Wonderful hair and gorgeous you too :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!