czwartek, 19 września 2013

Ogród Botaniczny

Witam ^^
Jej.. Jak ja lubię mieć słuchawki na uszach i totalnie zagłuszać sobie nimi świat dookoła. Dzisiaj pierwszy raz w tym roku szłam do szkoły na pieszo, więc wzięłam moje słuchawki i całą drogę wygłuszałam sobie otoczenie. Cudowne uczucie ♥

Dzisiaj zdjęcia z Hiszpani ^^ Tym razem z ogrodu botanicznego, który odwiedziliśmy. Prawdę mówiąc to średnio mi się tam podobało, ale zrobiłam kilka niezłych zdjęć : ) Najgorsze w wycieczce do tego ogrodu było to, ze musieliśmy iść na pieszo ze 3km i to w pełnym słońcu. Masakra -.- Ale przynajmniej mogę się pocieszyć tymi kilkoma zdjęciami  ;)

Rajsko! Taki to widok rozciągał się ze wzgórza c:

 Ładnie było to wszystko zaaranżowane ; )

Piękno tkwi w szczegółach.

No i sesja kwiatków.





Do jutra : ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!