sobota, 21 września 2013

Birthday Cards

Cześć Wszystkim : )

Ostatnio przypomniało mi się, ze nie pokazywałam Wam jeszcze kartki urodzinowej, którą zrobiłam dla mojego chrzestnego. Było to jakoś tydzień temu. A ponieważ moja mama też miała niedawno urodziny i robiłam dla niej kartkę, postanowiłam chwilę poczekać i zebrać je w jednym poście. No i tak dzisiaj znalazłam jeszcze kartkę na urodziny mojego taty. No i mam dzisiaj takie combo z kartek urodzinowych :P

Tutaj kartka dla mojego chrzestnego : ) 
Postanowiłam umieścić na niej dwa koty podobne do tych, które on ma : ]

Tutaj strona wewnętrzna kartki

Moja mama uwielbia ciuchy, dlatego postanowiłam uczynić je motywem przewodnim kartki.

Jeśli chodzi o tę kartkę, to możecie na niej zobaczyć nieudolna próbę narysowania mnie i całej mojej rodziny ; )



1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!