wtorek, 10 września 2013

I miss it

Cześć Wam C:
Ależ podobała mi się poranna pogoda ^^ Mgła, chłodno i wilgotno. Klimat, na który czekałam od kilku dni. Potrzebowałam go do zdjęć. Oczywiście wykorzystałam tę pogodę i od rana pleciałam na pole sfotografować to zjawisko. Szkoda tylko, że miałam zaledwie 20 minut na stworzenie jakiś ciekawych zdjeć : / Ehh.. szkoła :P

A co do dzisiejszego postu to... jestem zbyt leniwa i nie chce mi się wybierać i obrabiać zdjęć, które miałam dzisiaj dodać. Stwierdziłam, więc że pokażę Wam dzisiaj tylko dwie fotografie, które będą zapowiedzią (mam nadzieję) jutrzejszego postu ; )
Na usprawiedliwienie swojego lenistwa mam to, że wciąż jestem padnięta po dzisiejszym wf'ie, na którym przyszło mi przebiec ze 1.5km. A zawsze lubiłam bieganie... coś się chyba zmieniło :P



Do jutra ; )

2 komentarze:

  1. Both such wonderful pictures. The first is so lovely, what a beauty. And the second is so exciting and amazing and WOW!!! Gorgeous shots, dear. Hope to see more of both :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki! zapraszam do siebie badassalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!