czwartek, 5 września 2013

Zwyczajnie ; )

Cześć Wam C:

Dzisiaj mam dla Was kolejną stylizację ; )
Jest to strój bardziej "casual'owy" ; ) Mam na sobie czarną bluzkę z dekoltem karo, do której dopasowałam zwykłe jeans'owe rurki. Założyłam też czarny kardigan. Mam tutaj również buty, które pasują do spodni. Muszę się nimi pochwalić, ponieważ jestem niesamowicie dumna z tego zakupu. Pierwszy raz zobaczyłam je jakoś przed wakacjami. Kiedy w sierpniu wróciłam do domu przypomniałam sobie o nich i zapragnęłam je mieć ^^ Niestety po sprawdzeniu największego centrum handlowego w mojej okolicy stwierdziłam przerażający brak tych butów :P Poszukałam w internecie i znalazłam. Lecz nie w moim rozmiarze. I kiedy tak kilka dni temu pojechałam do innej galerii w okolicy, zupełnie przypadkiem zobaczyłam je w sklepie. I to w moim rozmiarze! Ahh.. Toż to była poruszająca historia :P
Dodam jeszcze tylko, iż na szyi mam upolowany również kilka dni temu "medalion" ; )







Naszyjnik - Stradivarius
Sweterek - Zara
Spodnie - Mohito
Buty - Venezia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!