środa, 4 września 2013

Sesja z Patrykiem

Witam Was : ]
Sesja, której efekty chcę Wam dzisiaj pokazać była dla mnie pewnego rodzaju wyzwaniem. Był to bowiem pierwszy raz, kiedy robiłam zdjęcia chłopakowi. Co prawda rok temu byłam na "sesji" z moimi dwoma kolegami, ale to była bardziej.. zabawa (?). Nie mówię, ze tutaj jest.. "profesjonalizm", bo do tego to jeszcze bardzo daleka droga. Chcę tylko podkreślić, że była to pierwsza sesja z chłopakiem w roli głównej, która była bardziej.. fashion? Dobra.. tylko się bardziej wkopuję czy coś :P
W każdym razie wydaje mi się, że wyszło to całkiem nieźle. Brawa dla mojego modela - Patryka ; )










3 komentarze:

  1. Patryk masz spoko uśmiech, ale troche swobody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Really cute
    Im following you now on GFC if you want follow me back !
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!