środa, 18 września 2013

Simply :*

Cześć Wam :D
Hmm... Luźniejszy dzień. 
Za trzy dni weekend ^^ 
A dzisiaj stylizacja : )
Nie ma tu za wiele do opisywania. Mam na sobie szaro-niebieską bluzkę z głębokim dekoltem, pod którą założyłam czarny top. Już od jakiegoś czasu planowałam to zestawienie i wreszcie na obozie znalazłam okazję by się tak ubrać : ) Poza tym założyłam moje kochane jeansy rurki, które prawdę mówiąc już się trochę styrały (: c ). Pamiętam jak mama kupiła mi te czerwone trampki z ćwiekami. Ledwo co wyruszyliśmy autobusem na ferie a ona dzwoni do mnie z pytaniem czy kupić mi "super buty, które właśnie znalazła" : ] Jako dodatek mam czerwone kolczyki kulki, które również bardzo lubię : )
Outfit prosty a coś w nim jest. Poza tym jest bardzo wygodny ^^ Szkoda tylko, że pogoda w Polsce rzadko, kiedy pozwala na takie zestawy : /







Ubrania:
Bluzka - Carry
Top - Stradivarius
Spodnie - Mohito
Trampki - New Era

Miłego wieczoru C:

1 komentarz:

  1. Very beautiful shots and a cool outfit. Love the sexy close-up of that bra, so exciting. Just wish could see a little more of it :) And those shoes are wonderful too. Also really like that last picture. Such a gorgeous lady :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!